mércores, 6 de maio de 2020

Mércores, 6 de maio


BOS DÍAS DE MÉRCORES!

E xa chegamos de novo á metade da semana. Que rápido pasan os días, non vos parece?

Na sesión de hoxe, adicarémonos a traballar nas materias de Lingua Castelá e Ciencias Naturais.
En Lingua Castelá traballaremos cos textos instructivos de novo, pero esta vez dun xeito diferente.


En Ciencias Naturais, coñeceremos un novo concepto chamado FORZA. Clicka na imaxe para familiarizarte con el.




A lectura de hoxe será diferente ao que estades acostumados a facer. 
Cando clickedes sobre a portada atoparédesvos cun conto interactivo. Conforme pasedes as páxinas do libro, iranvos contado a historia. Seguide a lectura como se estivésemos na clase e un compañeiro, compañeira ou a mestra estivera lendo. Presta atención a entoación e as pausas. Unha vez rematada a lectura, é o voso turno!  Apaga os altavoces ou baixa a voz e pulsa en pause en cada folla para que non se pasen soas. Relee a historia en alto, como se estiveras na clase lendo para os demais e segue as pautas de entoación e pausas. 
Nós animámosvos a que preguntedes na casa se alguén quere escoitar a historia.



Desexámosvos un feliz mércores e despedímonos ata mañá cun novo reto diario:



35 comentarios:

  1. Hola Mónica.
    Hice el reto de dar instrucciones."TODO OK"

    ResponderEliminar
    Respostas
    1. Hola Brais,
      ¿cuánto me alegro! No me olvido de la bubela, vi un documental pero no me gustó voy a buscar otro.
      Un abrazo

      Eliminar
  2. Respostas
    1. Perfecto Noa, me alegro que todos los adultos de casa estén sanos y salvos!
      Un abrazo

      Eliminar
  3. Respostas
    1. Perfecto Yago, alégrome.
      É importante que manteñades a todos os adultos da casa sans e salvos.

      Unha aperta

      Eliminar
  4. Ola son Catuxa EU fixen o reto de dar instruccións. TODO OK, rinme Moitísimos, unha aperta! 😋

    ResponderEliminar
    Respostas
    1. Ola Catuxa, espero non fixeras ningunha broma das túas a un adulto. Se vós rístedes xuntos, xenial, deso se trataba.

      Un bico

      Eliminar
  5. Hola son Miguel encantoume o das instruccions.TODO OK

    ResponderEliminar
    Respostas
    1. Menos mal Miguel, confiaba en que mantendrías a todos los adultos sanos y salvos. Me alegra que te guste.
      Un beso

      Eliminar
  6. Todo OK, Noa e Mónica miña nai fixoo moi ben só se pegou unha vez contra o lavabo. Rinme moito pero todo OK 👌😝

    ResponderEliminar
    Respostas
    1. Ola, alégrome que todo ben, aínda que ollo con que túa nai non se faga dano. Se vos rístedes xuntos, xenial.
      Un bico

      Eliminar
  7. Todo OK, rinme moito con miña nai, púxenlle un vaso moi grande e ela preguntábame xa aínda non estaba cheo! Despois tiven que repetilo con meus irmáns porque enfadábanse.
    Unha aperta
    Xoel

    ResponderEliminar
    Respostas
    1. Ola Xoel, túa nai pensaba que querías inundar a cociña, pero alégrome que finalmente todo ben.
      Espero que con teus irmáns tamén ben.
      Un bico

      Eliminar
  8. Respostas
    1. Perfecto Álex, alégrome, confiaba que manterías os adultos da casa sans e salvos.
      Un bico

      Eliminar
  9. Ola,
    son Sofía. Primeiro o fixo a miña nai, e conseguiu o reto. Foi moi divertido. Logo o fixen eu coas instruccións da miña nai e rinme todavía máis. TODO OK. 😉🐱‍👤

    ResponderEliminar
    Respostas
    1. Ola Sofi, canto me alegro que vos divertírades e estedes as dúas sans e salvas. Foi unha boa idea facelo tamén ó revés e así ver o que se sinte seguindo unhas instruccións cos ollos tapados.
      Un bico

      Eliminar
  10. Hola :
    Lo hizo mi madre . Todo ok

    ResponderEliminar
    Respostas
    1. Me alegro Aroa, veo que hiciste bien las instrucciones y está sana y salva.
      Un abrazo

      Eliminar
  11. Hola Alex! Espero non fixeras unha broma pesada a ningún adulto, se pola contra vós divertístedes xuntos, xenial! Deso se trata.
    Unha aperta

    ResponderEliminar
  12. Respostas
    1. Hola Hugo, perfecto me alegro que todos los adultos de casa sigan bien. Sigue cuidándolos para que sea así.
      Un abrazo

      Eliminar
  13. Este comentario foi eliminado polo autor.

    ResponderEliminar
  14. Este comentario foi eliminado polo autor.

    ResponderEliminar
  15. Perdón e que sin querer borrei os dous

    ResponderEliminar
  16. Ola Mauro, non esperaba menos de ti, alégrome que todo siga ben na túa casa.

    Un bico

    ResponderEliminar

Bo verán

Boísimos días a todos e todas! Estás nervioso ou nerviosa?  As mestras moito. Hoxe o curso chega a súa fin, un curso que foi moi d...